EFA-bibelskolen vil ha som formål å disippel gjøre troende til å bli etterfølgere av Jesus. Vi ønsker å bevisstgjøre troende på at den som tror på Jesus Kristus også er kalt til å gjøre de gjerningene Jesus gjorde.

Apostlenes gjerninger viser oss original kristendommen og vi vil motivere den enkelte troende til å la seg justere/korrigere av Guds ord så vi kan fortsette å skrive nye kapitler av Apostlenes gjerninger i vår tid …  

Skolen vil gå over ett år og ha daglig undervisning/praksis fra kl. 8:00 – 13:30.

NB!
Oppstartsdato er satt til 31. august 2020

Har du lyst å søke på skolen? Følg denne linken: SØKNADSSKJEMA

Trenger du mer informasjon, ta kontakt med Thomas Johannessen tlf. 955 24 302, mail: MAIL TIL REKTOR

Rektor på bibelskolen Thomas Johannessen (t.v.) og og Jørn Strand (t.h.) arbeider med å få alle ting på plass til oppstart, høsten 2019.

Lærere ved skolen vil blant annet bli :
Kjell Haltorp
Dennis Greenidge
Sebastian Stakset
Birger Wroldsen
Carl-Gustaf Severin
Annie Shoug
Jørn Strand
Thomas Johannessen
m.fl.

NB! Vi har hatt tekniske problemer med søknadsskjema frem til 5.3.19. Hvis du har fylt ut skjema og sendt det inn FØR denne datoen, så ber vi deg gjøre det en gang til.

HER ER BILDE AV NOEN AV LÆRERNE:

LOKALITETER

Skolens lokaler ligger i Froland kommune i Aust Agder fylke. Det tar ca 10 min. å kjøre til Arendal med buss/bil. Adressen er: EFA-senteret, Bjørumsvegen 23, 4820 Froland. Nærmeste flyplass er Kjevik i Kristiansand. Ca 1 times kjøring fra EFA-bibelskole.

OPPTAKSKRAV OG SØKNAD

Det forutsettes at søkeren kjenner til og aksepterer skolens retningslinjer. Søkere må ha fylt 18 år (innen utgangen av det året skolen startet), det er ingen øvre aldersgrense. Søkere må også beherske norsk muntlig og skriftlig.

KAN JEG HA DELTIDSJOBB?

Bibelskoledagen begynner kl. 8:00 og avsluttes kl. 13:30, en av dagene i uken vil være mer praksis-preget enn de andre og det kan være tidene denne dagen blir annerledes. Av og til vil det være undervisning på kvelden. Hvis du planlegger å jobbe ved siden av skolen, foreslår vi at du tar kontakt med oss, så vi sammen kan finne gode løsninger.

BOSTED

Studentene må selv finne et sted å bo, vi anbefaler deg å være tidlig ute. Ta gjerne kontakt med oss om du trenger hjelp, da vi kan kjenne til ledige leiligheter/hus eller rom.

Lukk meny